Forum www.remonaminecraft.fora.pl Strona Gwna
 Strona glwna  •  FAQ  •  Szukaj  •  Uytkownicy  •  Grupy  •  Galerie  •  Rejestracja  •   Profil  •  Zaloguj si, by sprawdzi wiadomoci  •  Zaloguj 
jeden link mi się nie wyświetla Wyświetla mi się ten, 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.remonaminecraft.fora.pl Strona Gwna -> Regulamin
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor
Wiadomo
Juukla



Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 734
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: ro 0:53, 09 Kwi 2014  

a i chciałam dodać że ja też wcale nie jestem głodna, a ostatną (czyli drugą) miseczkę zupy zjadłam o godzinie 17
[link widoczny dla zalogowanych]
Regine, i właśnie takie wypowiedzi najbardziej mnie motywują a jeszcze jak czytam ile kilosów mniej to już w ogóle mam wizje siebie szczuplejszej Co do jedzonka to ja juz urodziłam się żarłokiem i chyba mi to nie minie, niestety Dwa lata temu schudłam ładnie na norweskiej o ile się nie mylę około 9kg i mimo, że żołądek się zmniejszył to po diecie automatycznie wróciłam do objadania się.
[link widoczny dla zalogowanych]
na DSH zapraszaja jak dostaniesz miejsce ze swoja srednia, jak nie zdasz DSH zabieraja po prostu miejsce.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
partner namawia mnie do seksu analnego, chciałabym się zgodzić ale najpierw wypada zrobić ta lewatywe.

Turcja - 91 pkt. [link widoczny dla zalogowanych] o mój ...
Gratuluję inteligencji. W czwartek jade na zdjecię szwów, boli to? a nomrlanie uzywam: (W ludzkim organizmie może się zadomowić ok.100 różnych rodzajów pasożytów od mikroskopijnych rozmiarów (m.inn. Rowniez goroco plecam. [link widoczny dla zalogowanych]
Dla mnie pytaniem ktore mnie zamurowało bylo dlaczego pani tak długo nie może znalezc pracy? powiedz czy test na awidność robiłas od razu na drugi dzień czy odczekac trzeba? I jak Ci się podobała moja wstrętna kość? Czy kiedyś spotkaliscie sie z czyms takim?? Ja dostałam Gynalgin na stan zapalny związany z jesiennym brakiem odporności. Na na piersiach i brzuchu zostały mi przebarwienia, ale powoli zanikają. Najlepiej test robić w dniu spodziewanej miesiączki
Nie wiem, czy zacząć godzić sie ze stratą dziecka Czy ktoś miał kiedyś podobne wyniki??
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Mam skierowanie do neurologa ale to za miesiąc chyba pójdę prywatnie.

Marzenia mówią same za siebie choćbym miała cierpieć.............
[link widoczny dla zalogowanych]
U mnie juz prawie 3 tydzien niedlugo, wszystko przebiega zgodnie z planem.
Aaaa to sie mi pokickalo cos
[link widoczny dla zalogowanych]
u mnie bole podbrzusza, cos w stylu miesiaczkowych byly objawem niedoboru progesteronu i zlego rozwoju łożyska, gdyby nie wizyta u lekarza i duphaston mialabym male szanse na donoszenie ciazy.
ja ostatnio byłam na Damrota 59w Tychach i przyznam szczerze że wyszłam bardzo zadowolona bardzo dużo klientów maja i fajne promocje na koloryzacje szukałam bardzo długo fryzjera dobrego i polecila mi znajmoma która chodzi już tam przez 2 lata polecam studio fryzur j.p.stasik aha dziewczyny sa bardzo pofesjonalne i doradzają do kształtu twarzy
[link widoczny dla zalogowanych]
Osobiscie najbardziej lubie moment startowania...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

efekt jest .. [link widoczny dla zalogowanych] tę drastyczną dietę, bo wygląda już naprawdę nieciekawie, po prostu na wiecznie zmęczoną (te podkrążone oczy wyglądają u niej koszmarnie i skoro widać je pod tonami pudru ciekawe jak ona musi wyglądać bez makijażu )
Apeluję do tych wszystkich którzy mają PROBLEM Z WRASTAJĄCYMI PAZNOKCIAMI... ja chce usunąć z nogi....... Powodzenia pływajcie ja umiem żabką, kajakiem itp... Może jestem w ciąży .... Saln fryz. [link widoczny dla zalogowanych]
Nie polecam salonu na Placu Wolnica fryzury kiepskie, ciezkie, niemodne, zwykle do poprawki. bardzo proszę o odpowiedż i o jadłospis jakiś bo jestem w tym zielona Wkońcu udałam się do fryzjera i włosy musiałam farbować farbą. Moze to tez zalezy od predyspozycji organizmu, np jednym szybciej piety robia sie szorstkie, a innym w ogole. Porażka :/ Nie dało się z tymi włosami nic zrobić. nie wiem co robic... Na szczescie ja nie mam asymetrii i grudek.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

bardzo chcialabym sie tego pozbyc.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] - Chill
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

ale duży może więcej [link widoczny dla zalogowanych] nie amerykansie nie dzialaja w polsce
Jasne, że pasuje. Zaczeło mi się to prawie dwa lata temu od bóli głowy i mlektotok też miałam. To prawda? Przestałam się denerwować w chwili, gdy weszłam za parawan, nawet nie zaczęłam się jeszcze rozbierać, a cały stres minął. Na początku była to nadczynność, teraz TSH w normie, oscylujące na granicy nadczynności.11 lat temu dwóch endo powiedziało mi, że do wyciecia, ale się wystraszyłam i nie poszłam w końcu na operację - jeszcze do tego wszystkiego dobre rady starszych i mądrzejszych.. [link widoczny dla zalogowanych]
Ja odwiedzilam w zeszlym tygodniu ponownie Berendowicza i wyszlam mega zadowolona. do kurcze ... o nie,nie nigdy w życiu jeszcze za operację płacić i tak badania wszystkie płatne zeby szybciej było. Słusznie zauważyłaś nie ma znaczenia gdzie. Wróciłyśmy z moją suńką z łąki. ok. Hiperprolaktynemia wystepuje z różnych powodów .
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Niestety, niektorym wciecie w talii zanika.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Nie przejmujcie się kilkoma włoskami na piersiach, ja mam jeszcze dwa włoski na brodzie, i owłosioną kresę białą.

in .
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja o swojej resekcji dowiedziałam się przypadkiem po zrobieniu zdjęcia RTG zęba przed leczeniem kanałowy.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Pytam, bo niedługo mój ślub i przeraża mnie to, że za rok mogłabym być ze swoim mężem nieszczęśliwa.
Tylko że muszą być to klamry metalowe.
[link widoczny dla zalogowanych]

Mieszkam w domku jednorodzinnym z wielkim ogrodem, gdzie pajakow jest bez liku i tak kochaja nasz domek, ze latem okna nie mozna bylo na noc otworzyc. [link widoczny dla zalogowanych] Same dobre rzeczy i chętnie bym tu o niego zapytała, bo może ktoś już u niego był.
Bo ja właśnie też będę chciała sobie zrobić z tym, że nie wiem, czy mam udać się do lekarza, czy mogę sobie iść do laboratorium i po prostu powiedzieć co chcę zbadać. Na jednym oku wyszly mi ranki ale z mojej winy, bo tarłam oko Ja robie laser w Poznaniu na ulicy Górki u dr Czerskiego. Kasią (nasza specjalistka od JetM) Hmmm a ja wam dziewczyny powiem, ze juz slyszlam wiele negatywnych komentarzy o żelach z alllegro... ps. [link widoczny dla zalogowanych]
Tym bardziej iz jest to skuteczne i zdrowsze niz laser, dostepne w domu kiedy mam ochote, zresztą, teraz używa mama i siostra i nawzajem podziwiamy efekty - polecam, Kasia ale z tego co pamietam ty bedziesz miala wczesniej opercaje musi nam sie udac Od kilku miesięcy Pani Monika jest już na Giszowcu. wiesz ja bym chciala wrocic do szkoły po zdjeciu szwów.. no bylam na basenie, i bylo calkiem fajnie, oczywiscie zmeczylam sie, kondycje mam zadna, ale bedzie lepiej A i czy sa tu jakies dziewczyny ktore robily noski u dr Osucha? A co to kosciol podpisal umowe z lekarzami czy co?nie mozna skupic sie na swojen wewnetrznej energii
juz jestem po takowych 2:terapia grupowa i indywidualna ale jak widac rownie dobrze mogloby sie obejsc bez nich ..dla mnie strata czasu ...ale ciagle licze na odpowiednia osobe ktora by mi pomogla
Chetnie spotkam sie z ta osoba w 4 oczy i pokaze co mam teraz na ustach.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.remonaminecraft.fora.pl Strona Gwna -> Regulamin Wszystkie czasy w strefie GMT + 4 Godziny
Strona 1 z 1
   
 
Opcje 
Zezwolenia Opcje
Kto jest na Forum Nie moesz pisa nowych tematw
Nie moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach
Kto jest na Forum
 
Jumpbox
Kto jest na Forum
Skocz do:  


fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Theme FrayCan created by spleen & Download
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin